دخـترونـــهـ

دخـترونـــهـ

خوش اومدی *.*

*قلب یخی*

السا:انا انا زود باش بیا

انا:چی شده؟؟!!!

السا.دیدی چه بلایی سر هانس اومد؟؟

انا.اره واقعا حقش بود........ولی......

السا.ولی چی

انا.دلم براش میسوزه

السا.چی گفتی

اون سر ما کلاه گذاشت و نزدیک بود مارو بکشه

اونوقت تو...اونوقت تو میگی دلم میسوزه

انا.السا این قدر سنگ دل نباش

السا.من سنگ دل نیستم هانس سنگ دله

انا.باشهههه راست میگی حق با تو هست

السا.من دیگه با تو حرفی ندارم بهتره از اینجا برم

انا.اه چرا لوس نشو دیگه تا تکون میخوره فرار میکنه

السا.با خواهر بزرگ ترت درست حرف بزن

انا.نمیخوام با تو اصلا حرف بزنم

منم میرم شترق(صدای در)

السا.چقدر پرو هست شترق(صدای در)

١٠تا نظر وگرنه قسمت بعدی نداریم


نظرات شما عزیزان:

پینکی پای
ساعت16:05---21 آذر 1394
وای چقدر جالب بود
پاسخ:مرسی عجیجم


مونا جووون
ساعت19:39---20 آذر 1394
قسمت بعدی هم میزاری میخوام بدونم اخرش جریان چی میشه
پاسخ:اره اگه هر کی بازدید کنه لطف کنه نظر بده


M.N.D
ساعت19:38---20 آذر 1394
خوشم اومد عکسشم خیلی ناااااااز بود
پاسخ:اره عکسش خیلی با معنیه


گلارا
ساعت19:37---20 آذر 1394
واقعا بعد صد قرن اینو گذاشتی
اما خوب بود
پاسخ:اصلا هواسم به داستان نبود خخخخخ


دخی سر به هوا
ساعت19:36---20 آذر 1394
خوشم اومد
پاسخ:واقعااااا


پریا
ساعت19:35---20 آذر 1394
بد نبود امیدوارم قسمت بعد بهتر باشه
پاسخ:امیدوارم


زینب
ساعت19:33---20 آذر 1394
جالب بود
پاسخ:میدونم مسخره بود سعی میکنم قسمت بعد بهتر باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









тαɢε: پرنسس السا انا ملکه الساوپرنسس انا کارتونی و دخترونهداستانقسمت اولقلب یخی

چهار شنبه 18 آذر 1394 ♥miss♥sara♥nazanin♥